sunnuntai 12. elokuuta 2012

Haaste[el]lista #13

Tässä on tällä kertaa viimeinen työ, mitä teen Haaste[el]listan haasteisiin - paukut loppuvat kesken. Skräppäystöistä Journaling ei vaan iskenyt, kun olen muutenkin huono tarinointeja kirjoittamaan. Kortti työpöydän antimista taas olisi ollut vähän epäreilua tehdä, koska mulla on VUORI roinaa isolla työpöydällä. Siinä olisi ollut 20 korttiin matskut, jos korttipohjat olisi saanut ottaa laatikosta. Mutta hei, mä oon nyt vähän siivonnut sitä tänään :D

Kolmannentoista haasteen aihe oli 3+5 = 35 eli koristeita pitäisi olla 35 ja joko kolmen tai viiden ryppäissä. Minä tein taas pohjan Dylusioneilla ja työstä löytyy
  • 5 maskia pohjassa
  • 3 erilaista teippiä
  • 3 teippirykelmää
  • 3 leimattua perhosta
  • 3 puolihelmeä (perhosissa)
  • 3 kukkaa
  • 3 kerrosta terälehtiä kukkasissa
  • 3 haaraniittä (kukkasissa)
  • 3 kuviopaperia
  • 3 riviä tekstiä otsikossa 
  • 3 sanaa otsikossa
  • (olisi voinut olla vielä 3 tähteä, mutta nyt tuli kiintiö täyteen)

3 kommenttia: