maanantai 20. elokuuta 2012

DT kortti: Lauran korttihaaste #49 - joulukortti


Lauran korttihaasteessa saa tällä kertaa inspiroitua mallikuvasta ja tehdä sen väreissä joulukortti. Itse olen jo kesälomalla hieman aloittanut joulukorttimallien tunnustelua ja tämä sopi hyvin minulle.

Olen halunnut kokeilla alkoholimusteita korttien kuvioinnissa ja tässä kortissa musteet yhdistyivät varastosta löytyneeseen alumiiniteippirullaan. Hyvä kun 10 vuotta sitten saatu rulla (kasvihuoneprojektista...) on säästetty, sillä sehän on kultaakin kalliimpi materiaali askartelussa. Tässä olen teipistä stanssaillut lumihiutaleita ja sävytellyt erilaisin sinisin mustein teippiä. Teksti on embossattu valkoisella kohojauheella.

Tein kaksi versiota ja minusta ehkä tuo ylempi on kivempi - mitäs mieltä sinä olet?


5 kommenttia:

  1. Tosi kivat kortit! Mun on tehnyt myös mieli kokeilla tuota alumiiniteippi-alkoholimusteyhdistelmää mutta kumpaakaan ei vielä ole.

    VastaaPoista
  2. Hienoilta näyttää kumpikin.

    VastaaPoista
  3. Hienot kokeilut, kiva tekstikin.

    VastaaPoista
  4. upeat näyttävät kortit!! tuo ylempi on munkin lemppari!! =)

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniita! Ehkä tuo ylempi on jotenkin raikkaampi. Molemmat on kyllä hyviä.

    VastaaPoista