tiistai 16. huhtikuuta 2013

Matka Hervantajärvelle

Skräppihetket-haasteessa piti inspiroitua "Lukemastasi kirjasta". Tässä kohtaa täytyy tunnustaa, että olen päässyt todella vähän lukemaan kirjoja viime aikoina (melkeinpä jopa viime vuosina). Mutta joulun aikoihin muistelin vanhoja hyviä aikoja ja kaivoin hyllystä Neil Hardwickin Paluu Timbuktuun. Harmi kun tämä mahtava tv-sarja ei ole saatavilla DVD:llä, mutta kirjakin auttaa palaamaan tunnelmaan... Kun Paluu Timbuktuun tuli televisiosta, asuin Hervannassa opiskelijakämpässä ja kävin kaverilla katsomassa mm tätä sarjaa. Minulla ei ollut edes telkkua, eikä ollut muuten kännykkääkään opiskeluaikojen alussa. Kirja inspiroi minua tekemään "matka"-teemalla sivun. Näin jälkikäteen yhteys Hervantaan on myös mainio, vaikkakin luomisvaiheessa tämä ei ollut mielissä.

Tyylistä muotoitui kovin vintage-henkinen. Minun karttaleimasimet ovat vanhanaikaisen tyylisiä ja päädyin tekemään taustat tällä kertaa leimaamalla. Leimaus Archival Inkillä ja sotkuläiskät DI staineilla. Reunoille pronssinväristä DI-stainia. Paperit ovat Graphic45. Tarinointi piiloutuu kuvan taakse. Kuva on odottanut skräppäystä jo vaikka kuinka kauan. Minä en oikein muista miltä vuodelta tämä edes oli... :)

3 kommenttia:

  1. Pidän kovasti etenkin tosta vapaan näköisesta paperinarusta. Kaikin puolin tosi silmää kiehtova sivu :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis, rauhallinen sivu! Ihana värimaailma ja komeaa mixed mediaa!

    Kiitos osallistumisesta Skräppihetket haasteeseen!

    VastaaPoista