keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Iltahämärä ja Marjokoo antoivat minulle upean tunnustuksen! Kiitokset siitä. Minun pitäisi kertoa kertoa 7 satunnaista faktaa itsestäni ja nimetä 15 bloggaajaa ja kertoa heille tunnustuksesta.

Tässä tulevat faktat:
1. Ruokahuoneeni näyttää kasvihuoneelta - viime vuotiset daaliat ovat jo aloittaneet kukinnan. Täällä ei tosiaankaan voi syödä ruokaa...
2. Tykkään punaisista kengistä - niitä tuntuu olevan minulla aika monta paria
3. Vaikka pidän puutarhanhoidosta, en tykkää kitkemisestä tai nurmikonajamisesta
4. Haluaisin oppia värittämään akvarelleilla/vesiväreill'
5. Olen koulutukseltani DI, mutta harrastan kaikkea muuta kuin teknistä :D
6. Viimeksi lukemani kirja on Endi Blytonin Seikkailujen joki (jota muka luin pojalleni, mutta kyllä minä itse sen halusin lukea...)
7. Seuraavaksi pitäisi lukea kirja "Kirjan uusi elämä" ennenkuin laina menee vanhaksi.

Tämä tunnustus on kiertänyt aika ahkerasti sivuilla, mutta jos joku sen haluaa vielä napata, niin olkaa hyvä!

2 kommenttia:

  1. Myöhästyin, ehdin tällaisen laittaa jo blogiini :)) noh.. laitan linkin silti http://innolla.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  2. Blogistani löytyy haaste sulle :)

    VastaaPoista